STÄDA&MÅLA!

Min dag idag har spenderats med att städa mitt rum, dock att jag ännu inte är färdig är en annan femma ;)
Målat min cykel åter igen (så att det blåa inte ska synas igenom eller så)
Om jag hinner ikväll så ska jag & min syster clara måla den helt färdig :D
Kommer nog bli rätt jobbigt att måla den menmen..
kan ni gissa hur den ska se ut? kan bara säga att det ska vara svart & brunt. 
Ikväll så sticker jag hem till petra, eller nja vi hade tänkt vara ute & fotta :D <3

I jakt på färg till min cykel, så tog vi oss en glass :D
Clara som äter glass :o
 
Duktigt Clara...
Det blev att cykla utan skor för hennes del

Bild från häromdagen .. uppblåst :D

Ska gå & ta mig en dush, sedan göra vid mig lite, sen bär det väll ut i det fina vädret.
Kan ju inte sitta här & ruttna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0