FÖRSTA DAGEN

Då har man varit i skolan första gången på 10 hela veckor, känndes konstigt det gjorde det verkeligen.
men roligt att få träffa alla igen, vi fick bara lite information om vad som kommer hända & vi fick träffa dem nya eleverna.
Det var väll trevligt & så.
jag kan fortfarande inte förstå att det har gårr 10 veckor redan !
hel konstigt faktikst.
Nu tänker jag sätta igång ett avsnitt av One tree hill & sedan försöka sommna så att jag kan vara pigg i morgon.
Det blev en sen kväll med massa skratt igårkväll, vänt på dygnet jotack det har man gjort.

man får väll bjuda på sig ...


Kommentarer
Postat av: wilma

HAHA ÄLSKAR DEN HÄR MAJA! :D

min gaaaalna majaaaaaaa<3

2010-08-18 @ 21:57:18
URL: http://www.wilmaisalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0