HOS MOA

Sitter hoss moa nu, varit här ett par timmar & ska ikväll iväg & kolla på hennes fotbollsträning.
Skolan börjar om 6 dagar, saknar folk som tusan.
Så självklart ska det bli roligt att börja igen, sammtidigt som jag kommer sakna sommaren, alla minnen som skapats denna sommaren är oförglömliga.
dagarna i stugan,  gå runder i stan i det hel härliga vädret, stranden, ligga i parken med en glass i handen, sena cykelturer till stranden med underbar musik för att sedan ta sig ett kvällsdopp.& en massa andra saker som hänt dennna sommaren.
men nu ska jag försöka ta vara på dem sista 6 dagarna, tänker väcka moa som ligger i sin säng & sover..


Kommentarer
Postat av: wilmawictorin

Underbara sommaren..

jag längtar till nästa sommar, det gjorde jag redan innan denna börjare.

Varför vet jag inte riktigt men hehe (a)<3

2010-08-14 @ 19:42:30
URL: http://wilmaisalinnea.devote.se
Postat av: Kamilla Nylund

Fin header!

2010-08-16 @ 19:37:10
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0